Kategorie

Bestseller

    
    

Oficjalny dealer

Fritz Hansen

Regulamin

Regulamin zakupów

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Mootic Design Store. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Sklep internetowy Mootic Design Store, dostępny pod adresem sklep.mootic.pl, prowadzony jest przez firmę Mootic Design Store Monika Kowalczyk z siedzibą w Poznaniu, ul. Garbary 102. Firma posiada numer regon 302229967 oraz numer NIP 7773227850.

  1. Sklep internetowy Mootic Design Store prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony internetowej sklep.mootic.pl, w szczególnych przypadkach zamówienia mogą być składane również za pośrednictwem e-maila.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Mootic Design Store są oryginalne, fabrycznie nowe, bez wad fizycznych jak i prawnych.
  3. Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepu Mootic Design Store są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT. Sklep wystawia fakturę VAT.
  4. Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego Mootic Design Store nie jest stanem magazynowym sklepu.
  5. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez klienta na stronie z potwierdzeniem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany ceny przy zakupie powyżej 10 szt. Jednego produktu.
  6. Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia od pracownika sklepu. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedającym.
  7. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie na etapie składania zamówienia nr telefonu oraz adresu e-mail Klienta, umożliwiającego weryfikacje zamówienia.
  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru na magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia)
  9. Mootic Design Store zastrzega sobie prawo do realizacji zmówień w osobnych partiach po uprzednim uzgodnieniu i potwierdzeniu tego emailem lub telefonicznie.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  11. Przy każdym towarze podany jest czas wysyłki. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych produktów przez Sklep.
  12. Zamówienie na towary o różnych podanych czasach wysyłki realizowane jest po skompletowaniu całości zamówionych produktów, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych produktów.  Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany w momencie składania zamówienia, Sklep skontaktuje się telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Podany czas realizacji zamówienia nie uwzględnia dni wolnych od pracy.
  13. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub może zostać odebrany osobiście w biurze Mootic Design Store. Koszt wysyłki kurierem zamówień na kwotę poniżej 300 zł pokrywa Klient, gdy suma zamówienia przekracza 300 zł towar jest wysyłany bezpłatnie. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego w biurze, po skompletowaniu zamówienia, oczekuje w siedzibie przez okres 1 miesiąca.
  14. Termin otrzymania przesyłki przez Klienta równa się sumie czasu wysyłki ze sklepu Mootic Design Store oraz czasu dostawy.
  15. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: płatność przy odbiorze (należność pobiera kurier), przelewem bankowym na konto sklepu w banku PKObp
  16. W przypadku złożenia Zarównia na kwotę przekraczającą 1000 PLN sklep Mootic Design Store zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zarządzenie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia. W przypadku produktów wykonanych na zamówienie lub o specyficznych cechach gabarytowych lub technicznych, sklep Mootic Design Store może zażądać podpisania osobnej umowy kupna-sprzedaży regulującej zasady transakcji.
  17. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres siedziby sklepu wraz z oryginałem paragonu bądź kserokopią faktury VAT. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.  Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie.
  18. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań Sklepu należy odesłać na adres Garbary 102, 61-757 Poznań na koszt Mootic Design Store, po wcześniejszym kontakcie z sklepem pod numerem Tel 602474738 lub adresem email info@mootic.pl Informacje o procedurze zwrotu na koszt Mootic Design Store zostaną podane w kontakcie z obsługą sklepu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
  19. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy produkt został uszkodzony mechanicznie, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w skutek nieprawidłowego użytkowania. Ponadto zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowania nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą Sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględniania ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  20. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w innym celu.
  21. Dla celów realizacji umowy zastosowanie ma prawo polskie.